MONO: очила с размери за всеки тип лице с рамки от 3D принтер

Една от най-позитивните страни на 3D принтирането е, че намалява продукционната цена на единичните бройки персонализирани продукти. Също така, технологията позволява да се реализират изцяло готови за употреба неща без нуждата от сглабяне в последствие.

Сред най-неудобните черти при стандартното производство на очила е, че рамките за тях са налице и без възможност да се адаптират по формата на главата.

20150404053041-17b1200

Ето в тази ниша се намества младата компания ITUM от Хонг Конг, основана от архитект и офталмолог. Двамата решават да създадат 3D принтирани рамки за очила под бранда MONO и водени от концепцията – щом дрехите имат размери, защо не и рамките за очила.

20150228031622-2014-12-ITUM-1439_2

Най-уникалната и функционална характеристика е, че всички рамки са 3D принтирани от найлонови нишки като един обект (оттам и името MONO), което означава, че рискът от огъване или счупване на рамките е ограничен до минимум. Чрез използването на 3D принтер очилата могат да се пригодят към всяко уникално лице. Като основно правило за тяхното производство е те да са съобразени с персоналните изисквания за размер и форма на всеки поръчител. 3D принтираните MONO освен с естетически и функционални качества, печелят и с лекотата си. 

20150215082007-Ultra_Light_2

Но сред най-безспорните им предимства всъщност е опцията всеки да поръча размер рамки според различните части от лицето си, така че те да пасват по най-удобния начин. Създателите им маркират всяка една от трите части от рамката – слепоочие, нос и широчина на лицето – с S, M и L за по-коректно оформяне и персонализиране. 

20150329100605-close-up_620

Рамките се предлагат в разнообразни форми и цветове, снабдени с най-добрите стъкла с UV защита и са естетически атрактивни и уникални.

20150330020217-Frame_5_Styles 20150311111645-One_Monolithic_Frame_4

Тази страхотна и с потенциал да промени разбирането и ползването на очила идея има големи шансове да се реализира, особено ако събере достатъчно средства през кампанията си в Indiegogo.

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *